Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 1, 2008
Image Size
379 KB
Resolution
2632×1546
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,790 (1 today)
Favourites
506 (who?)
Comments
84
Downloads
274
×
While You Sleep by Aaraujo While You Sleep by Aaraujo
Draco watching Harry as he sleeps (or pretends to sleep anyway).
This is a scene from my fanfiction "My Silver Dragon" which is up on fanfiction.net =)

I've been experimenting with diferent styles (of coloring and drawing both) and I'm really happy with the way this came out! =D I can never manage to draw full bodies and positions and stuff (those who know my other works are really aware of that -laughs-). And I even did it without reference =DD so yeah, it's not *great* but it's a much better start then my other frustrated attempts.

In the beggining this was suppose to be water color style (I looove that) but it just morphed into a hybrid style I can't place hehe Hopefully I can do better then this from now on =)
--
Don't use my drawings anywhere without my permission!
Add a Comment:
 
:icononeforegotten:
OneForegotten Sep 11, 2012  Student Artist
hmm i'm seeing alot of Drace and Harry photos o.o Can i please get some info?? XD
Reply
:iconaaraujo:
Aaraujo Sep 11, 2012  Professional Digital Artist
Hmmm what do you mean?
Reply
:icononeforegotten:
OneForegotten Sep 12, 2012  Student Artist
Draco* Why are there like so many Harry and Draco stuff and btw this picture is amazing artwork XD
Reply
:iconaaraujo:
Aaraujo Sep 12, 2012  Professional Digital Artist
Ohh haha
Well... because people like seeing harry/draco together. But, this isn't anything new though, it's been that way for many many years ;P
And thanks ^^
Reply
:icononeforegotten:
OneForegotten Sep 12, 2012  Student Artist
lol i see lol and yw
Reply
:iconthesexygirlnextdoor:
this is a really cute picture. i am writing a fanfic of harry and draco and i was wondering if i could use this scene in one of my stories? i will certainly be able to give you credit for it!
Reply
:iconaaraujo:
Aaraujo Aug 12, 2011  Professional Digital Artist
Thank you so much <3
Hmmm this is already a scene from my fanfic though .-.
what do you mean?
Reply
:iconthesexygirlnextdoor:
well see there's this little fanfic i'm writing about harry and draco (obviously) and the your pic made me think of this really cute scene i could add in later in my story. i was just wondering if i could use it or not?
Reply
:iconaaraujo:
Aaraujo Aug 16, 2011  Professional Digital Artist
Ahm, yeah, sure. Just make sure to link back ;)
Reply
Add a Comment: